Βιογραφικό


ΣΠΟΥΔΕΣ
  • Εισήχθη στην Α.Σ.Κ.Τ. το 1992, με υποτροφία και αποφοίτησε το 1997 με Άριστα. Σπούδασε ζωγραφικήμικτές τεχνικές, χαρακτική, ιστορία Τέχνης και παιδαγωγικά, κοντά στους καθηγητές: Π. Τέτση, Ρ. Παπασπύρου, Θ. Εξαρχόπουλο, Μ.Λαμπράκη Πλάκα, Δ. Αφεντάκη, κ.α..
  • Το 2008 ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στη Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών/Σπουδές στην Εκπαίδευση του Ε.Α.Π., με τις εξής κατευθύνσεις: Η εξέλιξη του παιδιού στο κοινωνικό περιβάλλον, Εκπαιδευτική έρευνα στην Πράξη, Πολιτισμικές και κοινωνικές ανισότητες, Εκπαίδευση ενηλίκων, με καθηγήτριες τις: Χριστίνα Νόβα- Καλτσούνη, Α. Ανδρούσου, κ.α.
  • Έχει επιμορφώσεις στην Σχολική Ψυχολογία, στην Αναπτυξιακή εκπαίδευση, στις Nέες Tεχνολογίες, στο Digital story telling , στην αντιρατσιστική παιδεία, στην εκπαίδευση κατά της έμφυλης βίας, κ.α.

ΣΥΝΕΔΡΙΑ
  • 31ο Πανελλήνιο Συνέδριο, εισ.: ‘Εμψυχώνοντας τον Εμψυχωτή”/ Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών μαθημάτων/2ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθηνών, 2013.
  • 32ο Πανελλήνιο Συνέδριο, εισ.: “Ο νέος κοινωνικός/παρεμβατικός ρόλος του δασκάλου καλλιτέχνη”/ Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών μαθημάτων, Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών, 2014
  • 33ο Πανελλήνιο Συνέδριο, εισ.: “Ο δάσκαλος καλλιτέχνης ως μεταρρυθμιστής. Φτιάχνοντας ένα σχολείο έξω από το περίγραμμα”/Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών, 2015.
  • 33ο Πανελλήνιο Συνέδριο, εργ.: Συνδέοντας το σχολείο με την κοινότητα μέσα από Δίκτυα Τέχνης και Δράσης/Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών, 2015.
  • 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε., ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΉ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΙΑ- Αλλάζοντας στάσεις και συμπεριφορές μέσα από εκπαιδευτικά προγράμματα,ερευνα,σχολικά δικτυα,δράσεις και δραστηριότητες στην Ελλάδα”/ εισ.: “Send my friend to school: Αποστολή Ρουάντα-παρουσίαση εκπαιδευτικού υλικού”/Βόλος, 2015;
  • 11ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΟΜΕΡ-”από εδώ κι από παντού:εκπαιδευτικές αλλαγές και παιδαγωγικές πρακτικές για ένα ανοικτό σχολείο”,εισ.:”Ο Καλλιτέχνης Παιδαγωγός ως ακτιβιστής.Η Τέχνη ως εργαλείο διεκδίκησης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων,Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών, 2017
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
  • Στείλε τον φίλο μου σχολείο/ Υπόθεση Ρουάντα, Ε. Καραγιάννη, και συν,/ 2014, ActionAid Hellas. (Εκπαιδευτικό υλικό για την Α/θμια και την Β/θμια, βασισμένο πάνω στις αρχές της Αναπτυξιακής εκπαίδευσης που προέκυψε κατά τη διάρκεια ταξιδιού-Αποστολής στη Ρουάντα ).

Εικαστικό έργο:
Στο εικαστικό της έργο με βασικά υλικά τη φωτογραφία, το σχέδιο , το κείμενο αλλά και τα προσωπικά αντικείμενα, δημιουργεί χώρους και συνθέσεις για να περιγράψει τα στερεότυπα κυρίως γύρω από τη θέση της γυναίκας,τις διαπροσωπικές σχέσεις, την παιδική ηλικία,κ.α.
Από το 1996 έχει εκθέσει σε εικαστικά projects όπως:
  • Art Brut – Outsider Art/ Η ετερότητα ως καθρέφτης της ταυτότητας/.E.M.Π.Ε./Ο.Π.Α.Ν./Μελίνα Μερκούρη
  • 2012/ReCulture Μπιενάλε Πάτρας
  • 2011/AGAINST ALL ODDS/Αισθητική και Ηθική/Διεθνής έκθεση/Μουσείο Μπενάκη, 
  • 2011,2012/ ΕΨΥΠΕ,/Μίλα!/Επιμ. Ίρις Κρητικού
  • 2010/Εν γραφή/Ελληνοαμερικανική Ένωση, επιμ. Ι. Κρητικού
  • 2011/ECO ART/Π.Ο.Δ. Αθηναίων
  • 2009/ECO ART/Ίδρυμα Ευγενίδου
  • 2005,2006/Γυναίκες στην Τέχνη/Πανεπιστήμιο Κρήτης.
  • 2006/Γυναίκες της τέχνης/ Π.Ο.Δ.Χανίων/Νεώρια, Χανιά.
  • 2005/Γυναίκες της Τέχνης/Π.Ο.Δ.Αθηναίων/Μελίνα Μερκούρη, Αθήνα.
κ.α.

Επιμέλεια/ διοργάνωση πολιτιστικών εκδηλώσεων/projects (επιλογή)
  • Έχει διοργανώσει/επιμεληθεί εικαστικά projects όπως το : CHILDHOOD ART PROJECT/ (2010),24καλλιτέχνες μιλάνε για την παιδική τους ηλικία/ ΊΔΡΥΜΑ ΜΗΤΕΡΑ-Π.Ο.Δ.Αθηναίων/ Ιλίου/ Δημοπρασίες Βέργος/ Πολιτιστικό κέντρο.Μελίνα Μερκούρη. 
  • Τα τελευταία χρόνια  διοργανώνει τα σχολικά αντιρατσιστικά Φεστιβάλ Τέχνης και Αποδοχής
κ.α.

Ακτιβισμός/Κοινωνική δράση
Είναι ιδρυτικό μέλος και Πρόεδρος του συλλόγου εκπαιδευτικών και καλλιτεχνών: ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΕΧΝΗΣ και ΔΡΑΣΗΣ (Οι Άνθρωποι με τα μπαλόνια) όπου μεσα από το πρίσμα της Κριτικής παιδαγωγικής και το μέσο της καλλιτεχνικής έκφρασης, έχουν ως στόχο να ενισχύσουν τα ανθρώπινα διακαιώματα με δράσεις στο ελληνικό σχολείο και σε ιδρύματα ευπαθών ομάδων (κέντρα προσφύγων, ξενώνες ασυνόδευτων ανηλίκων, νοσοκομείο φυλακών Κορυδαλλού,οροθετικούς, τοξικοεξαρτημένους, ηλικιωμένους, κ.α.).

Διδακτικό έργο:
Διδάσκει ως εκπαιδευτικός εικαστικής αγωγής στη Β/θμια και Α/θμια εκπαίδευση από το 1998, σε σχολεία της περιφέρειας και στην Αττική.

Από τον Οκτωβριο του 2016 αποσπάστηκε στη δομή των προσφύγων του Σχιστού, από το ΥΠΕΠΘ ως Συντονίστρια Εκπαίδευσης Προσφύγων όπου συντονίζει τα εκπαιδευτικά προγράμματα που προσφέρονται για τα παιδιά των προσφύγων μέσα στη δομή και εκτός αυτής .

Στο παιδαγωγικό της πρόγραμμα επιδιώκει μια βιωματική προσέγγιση της Τέχνης και ελευθερία έκφρασης για τους μαθητές, εμπνεόμενη από το παιδαγωγικό μοντέλο των καλλιτεχνικών σχολείων του Reggio Emilia (J.Dewey, Vygotsky, Gardner,κ.α.).
Πιστεύει πως το σχολείο είναι ένας ζωντανός οργανισμός ο οποίος προάγει με άμεσο τρόπο τον πολιτισμό και τη δημοκρατία. 

ΜΟΥΣΙΚΗ
Από το 1998-2005, σπούδασε κλασική μονωδία και φωνητική με δασκάλα τηνκ. Λ. Γιγάντε. 
Έχει αρκετές συμμετοχές σε μουσικά σχήματα και projects και γράφει στίχους και μουσική. 
Αυτή τη στιγμή, συμμετέχει ως τραγουδίστρια και είναι ιδρυτικό μέλος στο jazz vintage μουσικό σχήμα, 4some Syndrome: DEMO με τους Περικλή Μπισκίνη (πιάνο), Κωνσταντίνο Στάμου (ακουστικό μπάσο) και Νίκο Μαρτζιώκα (κρουστά). 

ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ
Από τον Ιανουάριο- Οκτώβριο του 2013,παρουσίασε τη μουσική εκπομπή «Η ΈΛΕΝΑ ΚΙ ΕΚΕΙΝΟ» στο Amagi Radio. Μπορείτε να βρείτε ηχογραφημένες εκπομπές εδω: Η Έλενα κι Εκείνο

BLOGS
Διατηρεί τα παρακάτω blogs:

Δεν υπάρχουν σχόλια: